Hovedpartner SpareBank1 Østlandet synes også at sesongen endte for tidlig, og har sagt seg villig til å bli med også på "kampen som ikke blir spilt"!
Vi er utrolig stolte over det store engasjementet som vises i forbindelse med kvartfinalekampen mot Lillehammer - eller "kvartfinalene som aldri ble spilt"!
Våre fans og partnere kjøper billetter, kioskvarer og supporter-artikler i hopetall, og ikke nok med det! Nå er også kampsponsoratet solgt!
BANKEN SOM DELER MED DEG
– Vi i SpareBank1 Østlandet syntes at Frisk Asker sitt engasjement og kreativitet var helt fantastisk, og ønsket å bli med på dette, sier Tommy Stenersen i SpareBank1 Østlandet.
– Konseptet til banken er: Banken som deler med deg, og dette samsvarer godt med det klubben nå gjør med Lillehammer-kampen. Derfor velger vi å kjøpe kampsponsoratet og får dermed også lansert «SofaPatrioten, sier Stenersen.
Markedssjef Fredrick Bråten Haugland røper at klubben i tiden fremover vil lansere en rekke godbiter for fansen, så han anbefaler Frisk-familien om å følge med på klubbens kanaler i tiden fremover.
Vi takker vår Hovedpartner som er med på denne kampen, og minner samtidig om at Frisk-familien selvfølgelig velger SpareBank1 Østlandet når de velger bank.