• Hovedpartnere

    Partnere

Torsdag Tor 29 Februar Feb
Lørdag Lør 2 Mars Mar
Torsdag Tor 7 Mars Mar
Lørdag Lør 9 Mars Mar
Torsdag Tor 14 Mars Mar
Lørdag Lør 16 Mars Mar
Tirsdag Tir 19 Mars Mar
Torsdag Tor 21 Mars Mar
Lørdag Lør 23 Mars Mar
Lørdag Lør 30 Mars Mar
Mandag Man 1 April Apr
Onsdag Ons 3 April Apr
Fredag Fre 5 April Apr
Søndag Søn 7 April Apr

MAGISK STEMNING OG REKORDDELTAKELSE

Tirsdag 26.oktober var #regionensnettverknummer1 samlet til årets store arrangement, nemlig «Frisk Asker Nettverksdag 2021» på Asker Kulturhus.

Mer enn 300 gjester bidro til å skape en magisk stemming blant klubbens samarbeidspartnere, og fra scenen i Teatersalen fikk vi se Erik Wold styre showet med glans. Han startet dagen med skryte litt av et utvalg av klubbens gode samarbeidspartnere som alle ble hyllet for deres innsats: Orange Cyberdefense som har blitt Microsoft sin nye strategiske sikkerhetspartner, Budstikka som vant pris for «årets nyhetsdekning» i saken om Mads Hildisch, Taberna Ramme som har vunnet anbudet om skilting i ny arena og B17 som har endret designet til Frisk Asker. I tillegg fikk de siste ankomne samarbeidspartnere et lite øyeblikk på scenen hvor de fikk presentert seg: Amerikaspesialisten ved Line Taraldsen, Fornebu Golf ved Fridtjof Linge, Vito’s Restaurant ved Jan Klimicek, Strategic Consulting Group ved Mansour Rashidi og Arne Harket, og Dreamwork ved Dag Armand Iversen.

Besfestet vår posisjon

Deretter var det duket for nyttig påfyll som gikk konkret på samarbeidspartnernes investering i Frisk Asker Hockey som et sponsorobjekt: Espen Meland fra Sponsor Insight redegjorde for status sponsormarkedet 2020/2021, og dokumenterte gode tall på hvorfor «sponsing» er viktig for næringslivet. Vi tar med oss at Frisk Asker Hockey klatrer på topp-listen over de mest spennende sponsor-objektene i Norge, og vi er stolte over at vi har befestet vår posisjon som Norges nest største sponsorobjekt i Fjordkraftligaen (Oilers er nr.1).

Foto: Fredrick Bråten Haugland

500 møter på 1,5 time!

Strategic Consulting Group ved Arne Harket tok deretter over mikrofonen med sitt foredrag «Maximizing Value», et foredrag som tok for seg bedrifters evne til omstilling, strategi og lønnsomhet. Vi håper de fremmøtte noterte flittig, for her var det mye viktig som ble sagt. Samfunnsansvarlig-og Kommunikasjonsansvarlig Thea Amanda Loktu presenterte Bamsefondet i ny drakt, og redegjorde for klubbens strategi og fokus rundt sitt samfunnsansvar ved overgang til ny arena. Som en avslutning på seansen redegjorde Markedssjef Fredrick Bråten Haugland for Nettverksdagens hovedpunkter: skape nye relasjoner, tenke både kjøp og salg, samt se mulighetene i alle bedrifter. Dagen fortsatte med møtecup hvor alle bedrifter fikk 6 møter, og totalt ble det gjennomført mer enn 500 møter på 1,5 timer! Utstillerdelen varte i nesten 5 timer, og vi er sikre på at nettverket har blitt mye bedre kjent med hverandre, og nå kan gi full gass i tiden fremover.

Foto: Bjørn H. Fredriksen

Foto: Bjørn H. Fredriksen

"Ikke prøv å være morsom"

Lunsjen ble i tradisjon tro servert av Quality Hotel Leangkollen, og selvfølgelig komplementert med drikke fra Pepsi, kaffe fra KIWI og bakevarer fra Nærbakst. Arrangementet ble avsluttet med stil fra Teatersalen ved Mads sitt foredrag: «Ikke prøv å være morsom», hvor han tok oss igjennom en reise som omhandlet bruk av humor i dagliglivet, og hvordan humor påvirker næringslivet. Et meget lærerikt og spennende foredrag for de fremmøtte, og vi regner med at flere fikk seg noen «a-ha» opplevelser.

Foto: Fredrick Bråten Haugland

På vegne av alle oss i Frisk Asker Hockey så vil vi takke våre gode samarbeidspartnere – uten dere er ikke dette mulig! Ekstra takk til: Asker Kulturhus, Nærbakst, Pepsi/Ringnes, HG Media, KIWI, Quality Hotel Leangkollen, samt våre flinke frivillige som står på til alle døgnets tider sammen med oss.

Vi sees på «Frisk Asker Nettverksdag 2022»