• Hovedpartnere

    Partnere

Torsdag Tor 29 Februar Feb
Lørdag Lør 2 Mars Mar
Torsdag Tor 7 Mars Mar
Lørdag Lør 9 Mars Mar
Torsdag Tor 14 Mars Mar
Lørdag Lør 16 Mars Mar
Tirsdag Tir 19 Mars Mar
Torsdag Tor 21 Mars Mar
Lørdag Lør 23 Mars Mar
Lørdag Lør 30 Mars Mar
Mandag Man 1 April Apr
Onsdag Ons 3 April Apr
Fredag Fre 5 April Apr
Søndag Søn 7 April Apr

SCHIBSTED INN I FRISK ASKER

Det er høy aktivitet hos markedsavdelingen, og også denne gangen har det gitt gode resultater!

Nettverket vokser med rekordfart, og denne gangen er det Schibsted Media som kan offentliggjøres som ny samarbeidspartner i Frisk Asker Hockey og #regionensnettverknummer1

Salgssjef Andreas Askheim sier følgende,

- Vi har fulgt Frisk Asker en stund for de leverer høyt på blant annet nettverk, så kombinasjonen av nettverk og aktører uten tilgang til en nasjonal annonseplattform, gjorde at dette ble en god match. Frisk Asker har jo allerede gode samarbeid med lokalpressen, men manglet det nasjonale, og etter en god dialog med klubben i august fant vi raskt tonen og veien for et samarbeid.

Markedssjef Fredrick Bråten Haugland er meget fornøyd med at samarbeidet nå er i havn,

_- Det er jo hyggelig å bli kontaktet av nasjonale aktører, og jeg lyver ikke når jeg sier at Schibsted har stått på vår liste i lang tid, så da er det litt ekstra stas at vi får til et samarbeid nå i Varner Arena».

På hvilken måte vil samarbeidet bli synlig?

- For det første får vi inn en ny aktør i vårt B2B-nettverk, og det er meget viktig. Men, vi får også anledning til å kunne markedsføre oss utenfor Askers grenser og dermed kunne skape et større kundegrunnlag for klubben, Varner Arena og for nettverket, avslutter Haugland.

Litt om Schibsted

Schibsted ble stiftet i 1839, og har siden den gang jobbet med nyheter, entreprenørskap og innovasjon. I dag når de over 3 millioner mennesker daglig gjennom noen av Norges største merkevarer som Aftenposten, VG, E24, FINN.no, Prisjakt og Mitt Anbud.

Til sammen går faktisk halvparten av all internettrafikk på norske nettsider gjennom Schibsted, noe som betyr at konsernet er en naturlig del av livet til de fleste mennesker som bor i Norge. Dette bidrar til at de kan levere på sitt samfunnsoppdrag; nemlig å finansiere og beskytte det norske demokratiet gjennom en fri presse. Når de i tillegg har en stor og premium print portefølje, ja da tør de kalle seg selv for «Norges største mediehus». Schibsted – den enkleste veien til det norske folk!

Les gjerne mer på https://schibstedforbusiness.com/no

Kontaktpersoner

AM, Andrea Pedersen Mobil: 916 46 714 E-post: [email protected]

Salgssjef, Andreas Askheim Mobil: 415 04 366 E-post: [email protected]