Ringnes og Pepsi blir Hovedpartner med Frisk Asker
Publisert:

Som mange sikkert nå har fått med seg, så lyser den flotte Pepsi logoen på flere flater i Varner Arena, og det er fordi Ringnes og Pepsi er ny Hovedpartner.
De fem neste årene skal den flotte Pepsi-logoen pryde alt av kiosker og det er Ringnes som nå er vår offisielle drikkevareleverandør. Avtalen gjør nemlig Ringnes til hovedleverandør av mineralvann, øl og vin i Varner Arena, samtidig som Pepsi nå skal bli den foretrukne favorittbrusen for både publikum og samarbeidspartnere.
– «Vi er stolte over å gå inn som Hovedpartner hos Frisk Asker. Dette samarbeidet gir oss en fantastisk arena til å vise frem våre merkevarer og skape gode opplevelser sammen med publikum. Pepsi har lenge hatt en sterk posisjon i markedet, og vi gleder oss til å gjøre Pepsi til den foretrukne brusen i Varner Arena,» sier Hilde Christin Rød, Marketing Manager Pepsi.

For Ringnes handler avtalen også om å styrke båndene til det lokale næringslivet.
– «Gjennom samarbeidet med Frisk Asker får vi en unik mulighet til å skape aktivisering direkte mot publikum, og vi vil tilby alt fra smaksopplevelser til arrangementer for våre partnere. Vi ser spesielt frem til å invitere næringslivet til ølsmaking i forbindelse med kampdager og partnerarrangement som Afterwork,» forteller Simen Bakke, regionssjef On-Trade Vestre Østland.
Også på lokalt nivå blir avtalen viktig:
– «Dette partnerskapet handler om mer enn bare synlighet. Vi ønsker å være en aktiv støttespiller for Frisk Asker, og samtidig bidra til å styrke den sosiale opplevelsen rundt kampene. Vi startet allerede i seriepremieren mot Oilers med kanoner på is, give-aways og konkurrsanser, samt at vi planlegger for mer aktivitet og aktivisering for flere av våre merkevarer i tiden som kommer,» sier Bjarne Reusch-Berg Frogner, Area Account Manager i Ringnes.

Fra klubbens side er det stor begeistring.
– «Å få Ringnes og Pepsi inn som Hovedpartner er en milepæl for oss. Vi har fra lang tid tilbake hatt et langt og lojalt samarbeid, og at Ringnes nå går inn på en så langsiktig avtale gir oss som klubb en fremtidig trygghet, både på isen og for de på tribunen. Samarbeidet vil samtidig bidra til å løfte både publikumsopplevelsen og tilbudet vi har til næringslivet enda mer enn det vi tidligere har gjort,» sier Nicolay Sørensen, daglig leder i Frisk Asker.
Markedssjefen i Frisk Asker trekker frem de mange konkrete aktiveringsmulighetene i avtalen.
– «Med Ringnes på laget får vi en aktiv partner som ønsker å være til stede på alt fra is, tribune og nettverk. Vi får nå markedsført Pepsi på sentrale plasser som bl.a. isbilen, isflaten, kube, samt generelt på arrangementer for publikum, og vi kan i større grad knytte Battery sitt hovedpartnerskap i EHL enda tettere opp mot oss i Frisk. Dette gir oss en unik posisjon både lokalt og regionalt,» sier Fredrick Bråten Haugland, markedssjef i Frisk Asker.
Vi jubler over avtalen og ser til mange suksessrike sesonger sammen med Ringnes og Pepsi.

Ser din bedrift etter gode og kreative aktiviseringsmuligheter, så ta en prat med Markedsavdelingen og så hjelper vi deg med å bygge en sterkere posisjon for din merkevare, både mot publikum og mot næringslivet:
Petter Ødegaard på mobil: 901 83 905 eller e-post: [email protected]
Fredrick Bråten Haugland på mobil: 932 90 600 eller e-post: [email protected]