• Hovedpartnere

    Partnere

Torsdag Tor 16 Januar Jan
Lørdag Lør 18 Januar Jan
Fredag Fre 24 Januar Jan
Søndag Søn 26 Januar Jan
Torsdag Tor 30 Januar Jan
Søndag Søn 2 Februar Feb
Torsdag Tor 13 Februar Feb
Søndag Søn 16 Februar Feb
Tirsdag Tir 18 Februar Feb
Søndag Søn 23 Februar Feb
Torsdag Tor 27 Februar Feb
Lørdag Lør 29 Februar Feb
Torsdag Tor 5 Mars Mar
Lørdag Lør 7 Mars Mar
Torsdag Tor 20 August Aug
Lørdag Lør 29 August Aug
Lørdag Lør 5 September Sept
Onsdag Ons 9 September Sept
Lørdag Lør 3 Oktober Okt
Søndag Søn 4 Oktober Okt
Torsdag Tor 8 Oktober Okt
Søndag Søn 11 Oktober Okt
Torsdag Tor 15 Oktober Okt
Søndag Søn 18 Oktober Okt
Torsdag Tor 22 Oktober Okt
Lørdag Lør 24 Oktober Okt
Torsdag Tor 29 Oktober Okt
Lørdag Lør 31 Oktober Okt

THE RETURN OF BUDSTIKKA

Budstikka er tilbake som Sølvpartner etter ett års "pause".

Ett års pause har vært godt, i den forstand at det har gitt begge parter en god anledning til å tenke gjennom betydningen av vårt mangeårige samarbeid. Konklusjonen er, heldigvis, at begge har kjent på savnet, og på viktigheten av å være på lag. Torsdag satte derfor Budstikkas salgsdirektør Trond Jørgensen og Frisk Askers markedssjef Fredrick Bråten Haugland sine signaturer på en ny to-årsavtale som gjør Budstikka til Sølvpartner, og de ønskes velkommen tilbake i #regionensnettverknummer1.

Godt å være tilbake?

«Ja, det vil jeg si. Dette er noe vi har jobbet godt med i sommer, for det bør og skal være et godt samarbeid mellom den lokale mediebedriften og den største idrettsattraksjonen i Asker, sier Trond Jørgensen.

Hvordan blir avtalen annerledes enn tidligere?

«For det første får Budstikka nå anledning til å møte vårt publikum i større grad enn tidligere ved at vi får mulighet til å aktivisere våre produkter og merkevare rundt et utvalg kamper, samt at vi tar eierskap til en tribuneseksjon. På B2B-siden så vil vi i større grad benytte oss av hospitality-mulighetene som klubben tilbyr i Mercedes-Benz Lounge på kampdager, samt at arbeidet som gjøres på markedssiden på de ulike B2B-arrangementene har blitt så stort og så bra, at dette gjør oss enda mere inspirert til å yte det lille ekstra», sier Jørgensen.

Markedssjef Haugland nikker gjenkjennende til Jørgensens uttalelser.

«Dette har vært en god og kreativ prosess fra begge parter, og som vi kanskje ikke hadde vært i dersom avtalen hadde blitt forlenget i fjor».

Så ett års pause har med andre ord gjort godt?

«Ja, det vil jeg si. Avtalen nå inneholder andre elementer, og fokuset skal i større grad knyttes opp mot aktivisering og aktiv tilstedeværelse, så dette ser vi frem til», sier Haugland.

Haugland kommer til slutt med en oppfordring:

«Nå oppfordrer vi alle samarbeidspartnere og følgere av Frisk Asker om å tegne abonnement hos Budstikka, og dermed aktivt ta del i lokalområdet vårt.»

Om Budstikka

Budstikka er et sterkt lokalt forankret mediekonsern som holder til i Asker og Bærum. Asker og Bærums Budstikke AS utgir lokalavisen Budstikka og nettstedet budstikka.no.

Den første avisen ble trykket den 10. desember 1898 og aksjeselskapet Asker og Bærums Budstikke AS ble stiftet i 1913. Deres hovedkontor er på Billingstadsletta 17, og selskapets visjon er «å skape bankende hjerter for Asker og Bærum». Les mer på www.budstikka.no

Kontaktperson: Trond Jørgensen Mobiltelefon: 9500 3723 E-post: [email protected]