• Hovedpartnere

    Partnere

Tirsdag Tir 28 Februar Feb
Fredag Fre 3 Mars Mar
Søndag Søn 5 Mars Mar
Tirsdag Tir 7 Mars Mar
Torsdag Tor 9 Mars Mar
Torsdag Tor 17 August Aug
Onsdag Ons 23 August Aug
Søndag Søn 27 August Aug
Fredag Fre 1 September Sept
Torsdag Tor 7 September Sept
Fredag Fre 15 September Sept
Torsdag Tor 21 September Sept
Lørdag Lør 23 September Sept
Torsdag Tor 28 September Sept
Søndag Søn 1 Oktober Okt
Torsdag Tor 5 Oktober Okt
Lørdag Lør 7 Oktober Okt
Torsdag Tor 12 Oktober Okt
Lørdag Lør 14 Oktober Okt
Torsdag Tor 19 Oktober Okt
Lørdag Lør 21 Oktober Okt
Torsdag Tor 26 Oktober Okt
Søndag Søn 29 Oktober Okt
Torsdag Tor 2 November Nov
Lørdag Lør 4 November Nov
Torsdag Tor 16 November Nov
Lørdag Lør 18 November Nov
Torsdag Tor 23 November Nov

SCHIBSTED INN I FRISK ASKER

Det er høy aktivitet hos markedsavdelingen, og også denne gangen har det gitt gode resultater!

Nettverket vokser med rekordfart, og denne gangen er det Schibsted Media som kan offentliggjøres som ny samarbeidspartner i Frisk Asker Hockey og #regionensnettverknummer1

Salgssjef Andreas Askheim sier følgende,

- Vi har fulgt Frisk Asker en stund for de leverer høyt på blant annet nettverk, så kombinasjonen av nettverk og aktører uten tilgang til en nasjonal annonseplattform, gjorde at dette ble en god match. Frisk Asker har jo allerede gode samarbeid med lokalpressen, men manglet det nasjonale, og etter en god dialog med klubben i august fant vi raskt tonen og veien for et samarbeid.

Markedssjef Fredrick Bråten Haugland er meget fornøyd med at samarbeidet nå er i havn,

_- Det er jo hyggelig å bli kontaktet av nasjonale aktører, og jeg lyver ikke når jeg sier at Schibsted har stått på vår liste i lang tid, så da er det litt ekstra stas at vi får til et samarbeid nå i Varner Arena».

På hvilken måte vil samarbeidet bli synlig?

- For det første får vi inn en ny aktør i vårt B2B-nettverk, og det er meget viktig. Men, vi får også anledning til å kunne markedsføre oss utenfor Askers grenser og dermed kunne skape et større kundegrunnlag for klubben, Varner Arena og for nettverket, avslutter Haugland.

Litt om Schibsted

Schibsted ble stiftet i 1839, og har siden den gang jobbet med nyheter, entreprenørskap og innovasjon. I dag når de over 3 millioner mennesker daglig gjennom noen av Norges største merkevarer som Aftenposten, VG, E24, FINN.no, Prisjakt og Mitt Anbud.

Til sammen går faktisk halvparten av all internettrafikk på norske nettsider gjennom Schibsted, noe som betyr at konsernet er en naturlig del av livet til de fleste mennesker som bor i Norge. Dette bidrar til at de kan levere på sitt samfunnsoppdrag; nemlig å finansiere og beskytte det norske demokratiet gjennom en fri presse. Når de i tillegg har en stor og premium print portefølje, ja da tør de kalle seg selv for «Norges største mediehus». Schibsted – den enkleste veien til det norske folk!

Les gjerne mer på https://schibstedforbusiness.com/no

Kontaktpersoner

AM, Andrea Pedersen Mobil: 916 46 714 E-post: [email protected]

Salgssjef, Andreas Askheim Mobil: 415 04 366 E-post: [email protected]