God dag forlenger samarbeidet med Frisk Aske

Publisert:

Design- og strategibyrået God dag og Frisk Asker fortsetter samarbeidet. Partene har nå signert en ny treårsavtale som sikrer videreføring av arbeidet med klubbens visuelle profil og markedsstrategi helt frem til 2027/2028-sesongen.

En tydelig visuell identitet

God dag har de siste årene vært en sentral samarbeidspartner i utviklingen av Frisk Askers visuelle profil. Fra logo og fargepalett til digital tilstedeværelse og kampanjemateriell, har byrået bidratt til å skape et helhetlig og gjenkjennelig uttrykk som styrker klubbens posisjon, både på og utenfor isen.

Med tjenester som spenner fra visuell identitet, grafisk design og illustrasjon til UX-design, strategisk markedsføring og innhold for sosiale medier, kombinerer God dag kreativitet med strategisk innsikt. Denne bredden har vært avgjørende for det tette og langsiktige samarbeidet med Frisk Asker.

Bekreftelse på et godt partnerskap

Vi har vært så heldige å samarbeide tett med Frisk Asker de siste årene, og har virkelig fått satt spor i alt fra merkevarebygging til kampanjeinnhold. Å signere en ny treårsavtale bekrefter at vi sammen har funnet en formel som fungerer: kreativt, strategisk og med resultater, sier Johanne Skaatun, byråleder i God dag.

Rådgiver og partner Ulf Kvalvik understreker at det sterke samarbeidet bygger på gjensidig tillit og viljen til å utfordre hverandre: – Vi fortsetter samarbeidet med stolthet. Vi utfordrer oss selv og Frisk Asker til å tørre mer, og det har gitt en merkevare og tilstedeværelse som både klubben og fansen identifiserer seg med.

God dag 3

Frisk Asker roser samarbeidet

Markedssjef i Frisk Asker, Fredrick Bråten Haugland, legger ikke skjul på at han er svært fornøyd med samarbeidet:

Samarbeidet med God dag har vært uvurderlig. De har bygget vår visuelle identitet fra grunnen av og bidrar hele tiden med design, strategi og kreativt nivå bak kulissene. Det har fungert eksemplarisk og derfor var det helt naturlig for oss å signere ny avtale.

Også Samfunns- og Kommunikasjonsansvarlig Thea Loktu trekker frem verdien av samarbeidet:

Med God dag har jeg fått en god sparringspartner og en kreativ ressurs som har bidratt til å gjøre jobben min både bedre og lettere. De forstår klubbens behov og tilfører energi og kompetanse som løfter alt vi gjør. Etter vi inngikk samarbeidet med God dag, har vi også sett en betydelig økning på avkastingen av betalt annonsering, noe som viser at samarbeidet også fører verdier tilbake til klubben. 

God Dag 2

Ser fremover

Med en ny treårsavtale på plass ser både God dag og Frisk Asker frem til å bygge videre på et sterkt samarbeid med fokus på kontinuitet, kreativitet og utvikling. Målet er å styrke klubbens profil og sørge for tydelig, engasjerende kommunikasjon, til glede for både supportere og samarbeidspartnere.

Muligheter gjennom et samarbeid med Frisk Asker

Ønsker din bedrift en kreativ og strategisk sparringspartner som utfordrer, inspirerer og skaper resultater? Ta kontakt med markedsavdelingen i dag – vi finner en løsning som passer for deg.

Petter Ødegaard på mobil: 901 83 905 eller e-post: [email protected]  

Fredrick Bråten Haugland på mobil: 932 90 600 eller e-post: [email protected]